wake-up call


M-am săturat!
M-am săturat de mentalitatea stupidă care domină masele: Să-mi fie mie bine, frate, să fiu eu sănătos, să am bani, maşină, vilă cu paişpe’ mii de camere, şi ce-mi mai pofteşte inimioara, iar restul oamenilor să crape de invidie odată, că şi-aşa m-am săturat de ei, că şi-aşa eu sunt cel mai tare din parcare, cel mai şmecher :| , ş.a.m.d.
Parcă ne-am tâmpit cu totul. Nu mai ştim să spunem un „Iartă-mă!” atunci când greşim, să întindem o mână de ajutor unei persoane aflate la strâmtorare, nu mai ştim să spunem o vorbă bună fără să ni se ceară, nu mai zâmbim la surâsul unui copil…Numai remarci răutăcioase, numai snobism şi prostie. Multă, multă prostie. Cât cuprinde. :|
Îmi cer scuze persoanelor care aşteptau ceva mai „artistic” din partea mea, dar azi m-am trezit cu faţa la cearşaf şi sunt foarte, foarte revoltată pe lume. Sunt sătulă până peste cap de superficialitatea cu care ne tratăm unul pe altul, de imaturitate atunci când chiar nu este cazul, de fuga de responsabilitate care văd că se manifestă la tot mai mulţi dintre noi :|…
Pe cuvântul meu că m-am săturat până şi de comportamentul meu atât de indiferent faţă de lucrurile care ar trebui tratate cu seriozitate, şi de unele idei tâmpite care îmi trec uneori prin minte.
Cred cu tărie că ar trebui să mai lăsăm prostiile deoparte, şi să fim mai umani, mai naturali.
P.S.: Nu am zis nicăieri că aş fi mai brează decât restul lumii.

1 comentarii:

Raul C. spunea...

:)
hag >:D<

Trimiteți un comentariu